1 3

Kolonne Null

Kolonne Null tai menininko Philipp Rößle 2018 m. įkurta bendrovė, kurios misija - atrasti geriausias nealkoholinių vynų receptūras ir gamybos būdus. Įmonė tai daro apjungdama tradicinę vyndarystę su naujovėmis ir nuolat testuoja dar niekieno nepažintus kelius.

Kolonne Null siekia kurti aukščiausios kokybės nealkoholinius vynus. Tai įgyvendinama derinant pagarbą tradiciniam vyndarystės meistriškumui su inovacijomis, siekiant išgauti naujus, unikalius skonius ir tobulinti vyno apdirbimo koncepcijas.

Nuo 2018 m. prekės ženklas keliauja po vyno pasaulį ir yra sukūręs, ko gero, labiausiai specializuotą nealkoholinio vyno įmonę pasaulyje. Prekės ženklo nuosavas vyno tyrimų centras nuolat bendradarbiauja su partneriais – vyndariais bei mokslinių tyrimų institucijomis, kad reguliariai keltų nealkoholinio vyno kokybės standartus.

Iš rinkos naujokų – į industrijos lyderius. Nuosavos laboratorijos kūrimas ir mokslinių tyrimų partnerystės padeda Kolonne Null giliau suprasti verslo pagrindinius veiksnius, veikti tiksliau, tikslingiau ir tapti dar kruopštesniems renkantis partnerius – nuo vynuogyno iki siuntimo dėžutės.

Pagrindinis Kolonne Null siekis – butelyje perteikti vynuogių augimo regiono, vynmedžio ir vyndarių charakterį, kad kiekvienas vynas tiksliai atskleistų savo istoriją. Visa tai glaudžiai siejasi su aukščiausiais kokybės ir meistriškumo standartais – tiek gaminiams, tiek pačiam prekės ženklui.

Priešingai nei 2018-aisiais, šiandien Kolonne Null darbas prasideda pačiame vynuogyne. Kartu su vyndariais dar prieš derliaus nuėmimą aptariama, kaip bus vystomas konkretus vynas. Vis dėlto prekės ženklas įsitikinęs, kad aukščiausią pridėtinę vertę galima pasiekti tik per nuosavą gamybą ir atitinkamą reprezentacinę būstinę.

Ateities planuose – vynuogynas Brandenburgo Havellando regione Vokietijoje, kuris taps traukos centru pažangiausiems ir drąsiausiems tarptautiniams vyndariams. Čia, kartu su Kolonne Null, bus siekiama perkelti nealkoholinį vyną į naują kokybės lygį.

Elle žurnalas, 2024 m.
„Tikriausiai seksualiausias metų nealkoholinio gėrimo prekės ženklas.“

Süddeutsche Zeitung, 2024 m. apie Kolonne Null Riesling
„Testo nugalėtojas – numeris vienas tarp nealkoholinių vynų.“

VICE, 2023 m.
„Šis naujas nealkoholinis vynas gaminamas iš tikrų vynuogių ir yra tikrai geras.“

  • Pagarba tradicijoms

    Kolonne Null kruopščiai atrenka tiek vynuoges, tiek vyndarius savo vynams. Tik tradiciškai spausti ir ypač aromatingi, aukštos kokybės derliaus vynai patenka į Kolonne Null atranką.

  • Švelni dealkoholizacija

    Švelni dealkoholizacija leidžia pašalinti alkoholį iš vynų žemesnėje temperatūroje, išsaugant jų struktūrą, charakterį ir skonio gilumą.

  • Maksimalistai

    Kolonne Null prekės ženklui rūpi kokybė, stilius ir malonumas. Todėl savo laboratorijoje jie atlieka įvairius tyrimus ir nuolat ieško galimybių sukurti dar geresnius nealkoholinius vynus.